lørdag 30. juni 2012

4# Lørdagskveld 22:23

Det er lørdagskveld, klokken er snart halv elleve, og jeg stod opp for en time siden. Jeg lurer på hvordan jeg skal få gjort alt jeg skulle gjøre for å være flink nok i dag. Som å spise minst tre måltider med tre timers mellomrom, inkludert frukt og grønnsaker. Gå en tur ute. Prøve å få orden på den kaotiske leiligheten innen samboeren rekker å komme hjem om noen dager, så jeg kan vise at jeg er vedt å bo med, at jeg duger til noe... Og sist, men kke minst, hva med det LANGE, gjennomførte innlegget jeg skulle skrive om de ekte fattige, og outsiderne i samfunnet? Det skulle være en fin mulighet for å påpeke en del ting jeg har tenkt på i det siste. Istedet sitter jeg her med middagen. Kanskje jeg rekker en tur rundt huset og...

~ Blå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar