onsdag 20. juni 2012

1# "Dette er det første innlegget på denne bloggen osv osv!" Herved omdøpt til: Gjennomsiktig blått

Ja, hei. Jeg er blå. inni meg. I sjelen for å være konkret. Så hva vil det si å være blå?
Blått er litt nøytralt, og derfor litt gjenommsiktig. Akkurat som meg. Jeg er ingen spesiell, men jeg er noe. Nå til dags er jeg litt usikker på hva. Jeg lever ikke lenger så mye i alt som skjedde, jeg er en annen enn jeg var. Men jeg drukner likevel i det. Jeg spiser minst tre ganger om dagen nå, men det er en slags tvungen mekanikk over det.

Jeg har ikke sett vennene mine siden... hm. 17.mai? Jeg tror det. det er ikke så lenge da. Men lenge nok til å bli gjennomsiktig. Nå tør jeg ikke å bli synlig igjen,

Ja, dette var vel en ganske så diffus ikke-presentasjon. Bare masse vrøvl, akkurat slik jeg ville.



Natta sosiale medier, Blå skal sove nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar