torsdag 12. juli 2012

9# Dårlig dag...

I dag har egentlig vært en dårlig da. Men jeg vil prøve å trekke fram noe positivt likevel, for å få mitt eget fokus over på en helhet.
1. Jeg har stått opp før klokken 10 to dager på rad. og sovet om natten, om enn dårlig.
2. Jeg hjalp en random dame som falt og slo seg, hun skadet seg heldigvis ikke mye.
3. ...

Husarbeid er ikkeeksisterende. Det ser ut som et helvete for å være ærlig, og jeg hater det. Men jeg vet ikke hvilken ende jeg skal begynne i, alt bare kortslutter. Og jeg er redd for at hvis jeg først begynner, så kommer jeg ikke til å slutte, og aldri bli fornøyd. Jeg skulle ønske jeg kunne ha det sånn normalt midtimellom. Men det går ikke.

Selvfølelsen er kanskje på minus 5 på en skala til 10 på begge sider. Det går altså ikke HELT i dass, men det går ikke bra.

Jeg skulle ønske jeg turte å snakke med noen. Det er bare min egen skyld at jeg ikke gjør, selv om jeg ikke vet hvem det skulle vært. Men det er ikke noe poeng i å skyldlegge noen, såå nevermind.

Gidder ikke å skrive mer... jeg vet ikke hva jeg skal si uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar